Postdoc gezocht

geplaatst op: 30 april 2024

Werk jij met ons aan mee aan nieuwe onderzoeksmethoden in de ouderenzorg? Als postdoc in onze Academische Werkplaats Ouderenzorg Limburg krijg je de kans om innovatieve methoden te ontwikkelen en toe te passen in de praktijk. Solliciteer nu en maak een verschil in het leven van ouderen, hun naasten en zorgverleners!

In de ouderenzorg worden op dit moment vele innovaties en interventies toegepast in praktijk, zonder dat altijd helder is of deze effectief zijn en wat de meerwaarde is voor ouderen zelf, hun naasten en/of medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan de implementatie van zorggemeenschappen en zorgboerderijen als innovatief woonzorgconcept of aan interventies voor zorgprofessionals om welbevinden te bevorderen of ouderen zo lang mogelijk thuis te ondersteunen. Hoe onderzoek je of deze innovaties effectief en doelmatig zijn en wat de meerwaarde is ten opzichte van reguliere zorg? Als post-doc onderzoeker ontwikkel je methodologie en past deze direct toe in de praktijk, in samenwerking met een team van onderzoekers in onze Academische Werkplaats Ouderenzorg Limburg (AWO-L).

Klik hier voor de volledige vacature & sollicitatiemogelijkheden.

Postdoc gezocht
  • Logo Meander Groep